Jabatan Kastam Diraja Malaysia Kementerian Kewangan Malaysia Jawatan. Pembantu Penguasa Kastam Gred WK19.


Dap Bela Penceroboh Tanah Undangan Ketamakan Media Sosial

Ijazah Sarjana Muda yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

Syarat mohon kastam. Sekiranya anda seorang Warganegara Malaysia yang cukup syarat kelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan adalah dipelawa untuk memohon bagi mengisi kekosongan jawatan tetap atau kontrak yang diiklankan. 1Klik MOHON DISINI 2Anda akan dibawa ke Laman web untuk memohon 3Klik jawatan yang anda ingin mohon. Untuk permohonan Kerjaya SPA ini calon yang berminat perlu membuat permohonan di sistem baru pengambilan SPA iaitu menggunakan sistem SPA9.

Calon berkelayakan dan memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan untuk memohon mengisi kekosongan kerja yang diiklankan seperti di bawah. Daftar di Sistem SPA yang baru. Barang-barang tersebut tidak boleh dijual atau dilupuskan kecuali setelah duti cukai telah dibayar.

Syarat Pelantikan jawatan Calon hendaklah berusia tidak kurang daripada 18 tahun dan mempunyai sekurang-kurangnya PMR. 30 Penguasa Kastam 69 Penolong Penguasa Kastam Simpanan. PEMBANTU PENGUASA KASTAM WK19.

Barang-barang tersebut hendaklah disimpan di premis yang dibenarkan di bawah syarat-syarat yang ditentukan oleh Ketua Pengarah Kastam. Hanya calon yang memenuhi syarat kelayakan berikut sahaja akan dipertimbangkan. Pencari kerja yang berkelayakan dan memenuhi syarat keperluan yang ditetapkan untuk memohon mengisi kekosongan kerja yang diiklankan seperti di bawah.

Sila ikuti langkah memohon di bawah agar anda tidak terlepas menjawat jawatan ini. Penguasa Kastam Gred WK41. Syarat Lantikan Kelayakan Penguasa Kastam Gred W41.

Semua permohonan jawatan hendaklah dibuat melalui sistem Online SPA melalui pautan dibawah. Wajib lulus Bahasa Malaysia dan Sejarah. Mempunyai lesen memandu kelas DEE1E2FGHI yang sah dan dikeluarkan oleh Jabatan Pengangkutan Jalan kecuali lesen p.

Pengimport hendaklah menyimpan rekod bagi pengimportan atau pembelian dan penggunaan barang-barang tersebut. Syarat Kelayakan Gaji Pembantu Penguasa Kastam Gred WK19. Setiap calon pemohon hendaklah mengisi maklumat yang lengkap.

By Cik Ta On Nov 17 2020. Lulus SPM atau Trial SPM Sijil Pelajaran Malaysia bersama 3 kredit. Adakah anda berminat untuk menyertai badan beruniform sebagai Pembantu Penguasa Kastam Gred WK19 di Jabatan Kastam DiRaja Malaysia.

Jabatan Kastam Diraja Malaysia. Permohonan Jawatan Kosong di Jabatan Kastam Diraja Malaysia - Kelayakan Diploma Ijazah Admin 1953 Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Kastam Diraja Malaysia. Sila lihat pautan.

Jabatan Kastam Diraja Malaysia Kompleks Kementerian Kewangan No 3 Persiaran Perdana Presint 2 62596 Putrajaya 1300 888 500 Pusat Panggilan Kastam 1800 888 855 Aduan Penyeludupan 03-8882 21002300 Ibu Pejabat ccccustomsgovmy. Untuk makluman permohonan jawatan di bawah perlu dilakukan secara terus dengan mengemukakan permohonan kepada Jabatan Perkhidmatan Awam melalui SPA Malaysia. Untuk maklumat lanjut syarat-syarat kelayakan jawatan ini sila klik pada pautan berikut.

Bersama 3 kredit mana-mana mata pelajaran. Bagi permohonan kali pertama pemohon perlu mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat pengisian maklumat yang diperlukan dalam sistem. Sila layari laman sesawang SPA9 untuk lakukan permohonan.

Jika anda berhasrat untuk memohon jawatan Penguasa Kastam ini berikut adalah syarat kelayakan yang perlu dipenuhi. Memiliki ICMyKad dan berstatus warganegara Malaysia. Jawatan Kosong Penguasa Kastam Gred WK19.

Jabatan Kastam DiRaja Malaysia. 4Tekan APPLY NOW di bahagian bawah 5Bagi yang sudah daftar boleh tekan Login Apply 6Bagi yang belum mendaftar sila tekan Sign Up Apply 7Isi maklumat yang diperlukan beserta Resume 8Tunggu panggilan daripada pihak majikan. 100 ii iii Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf.

51 Syarat-syarat Permohonan 52 Dokumen Sokongan Yang Diperlukan 53 Pejabat Pengeluar Dokumen ImportEksport 54 Bayaran Dokumen ImportEksport 55 Prosedur Permohonan Dokumen ImportEksport aPermohonan Secara Off Line bPermohonan Secara E-permit 4 5 6 7 7 8 60 Pemeriksaan Konsainmen ImportEksport Hidupan Liar 9. KLIK SINI Keperluan Kelayakan Memohon Sekiranya anda merupakan calon yang memiliki kelayakan dengan kelulusan Ijazah Diploma Sijil Persekolahan PMR SPM STPM A Level Pra-Universiti atau Kelayakan Professional yang diiktiraf adalah di pelawa bagi mengisi. Semak Syarat Dan Mohon Sekarang.

Ini kerana Jabatan Kastam DiRaja Malaysia sedang mencari individu yang. Gaji Permulaan. Permohonan Jawatan Kosong di Jabatan Kastam DiRaja Malaysia mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk memohon jawatan seperti senarai dibawah.

Sila ke link di bawah bagi mendapatkan maklumat penuh syarat kelayakan dan cara untuk memohon. Perhatian kepada pemohon yang berminat. Jabatan Kastam DiRaja Malaysia.

Bagaimana Mohon Jawatan Penguasa Kastam WK41. PENOLONG PENGUASA KASTAM GRED WK29 JABATAN KASTAM DIRAJA MALAYSIA KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA Kekosongan. Cara Mohon Jawatan Kosong Kastam.

Borang permohonan bagi jawatan di sektor kerajaan dan swasta jika anda berminat seperti dibawah -. RM192500 atau Ijazah. MAJIKAN TARIKH TUTUP.

Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut. Permohonan Jawatan Kosong di Jabatan Kastam Diraja Malaysia dialukan memohon dan mempelawa kepada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk mengisi kekosongan jawatan tetap kontrak seperti berikut - Calon berkelayakan dan memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan untuk memohon. B berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan.

100 Penguasa Kastam 200 Penolong Penguasa Kastam Tarikh tutup permohonan. Jawatan kosong terkini yang diiklankan adalah seperti berikut.


Jawatan Kosong Penguasa Kastam Gred Wk19 Semak Syarat Dan Mohon Sekarang